18 marca 2018

[KA] Neco 2.0






NECO 
e-mail - wieczzny@gmail.com 

Dawniej zdecydowanie postaci męskie, których wiek nie schodził poniżej 26 lat. Obecnie stawiam bardziej na różnorodność, jeśli chodzi o wiek oraz płeć postaci. Od niedawna strasznie lubię prowadzić damskie postaci, które na pierwszy rzut oka są delikatne, ale jednak skrywają mocniejszy charakter. Nie oznacza to jednak, że całkowicie porzuciłam panów, gdyż do ich prowadzenia zawsze wrócę, jeśli tylko ktoś zapragnie wątku. Nie przepadam za licealistami, dlatego zdecydowanie ich unikam. Postaci pod względem charakteru prowadzę różne, lecz na pewno nie dam rady z  tymi przesłodzonymi lub zbyt naiwnymi. Orientacja nie stanowi żadnej bariery; homo, hetero czy bi, pasują mi tak samo, jak aseksualiści.
Zdecydowanie preferuję wątki, które nie będą pisane na siłę, dlatego od pewnego czasu wyznaję zasadę, że takowe kończymy jeśli któraś ze stron nie daje sobie z nimi rady. Lubię średniej długości odpisu, acz potrafię przekroczyć magiczną liczbę 800 słów i polecieć śmiało na tysiąc. Zdarzają się jednak dni, gdy nie wykrzesam z siebie więcej niż 400, chociaż wtedy zwykle jest mi strasznie głupio rzucać takim odpisem. Jeśli tylko mogę odpisuję codziennie... lub kilka razy dziennie, acz po dłuższej (2 miesięcznej) przerwie potrzebuję kopa (i dobrej kawy), żeby cokolwiek napisać. Dlatego proszę nie krzyczeć, jeśli umilknę na trzy lub cztery dni. W wątkach damsko-męskich, poprowadzę głównie panie, panów pozostawiając na męsko-męskie.
Przewodnim gatunkiem jak zawsze będzie fantastyka, którą uwielbiam ponad wszystko, lecz nie odmówię również zwykłej obyczajówce w realnym świecie. Przytulę każdego za trochę kryminału, dramatu i romansu, a na pewno nie odtrącę za zbytni rozlew krwi i patologiczne zachowania. Z równym zachwytem zagarnę coś dziejącego się w dalekiej przeszłości (Starożytność, Średniowiecze lub ostatecznie Renesans)  lub nieco bliżej (IWŚ lub IIWŚ).
Odautorsko jeszcze dodam, że przebrnęłam przez niezliczoną ilość blogów, więc skądś możemy się znać, a obecnie poza Indywidualnie nie znajdzie się mnie nigdzie. Życie. Dlatego przygarnę więcej wątków niż już mam.

8 komentarzy:

  1. Witam serdecznie na blogu! :)
    Doskonale rozumiem niechęć do prowadzenia licealistów; pewnie nawet w najciekawszym pomyśle szłoby mi to, jak przysłowiowa krew z nosa. Nie mogę obiecać częstych odpisów, te codzienne są dla mnie rzeczą nieosiągalną, mimo chęci; ale jeśli Cię to nie zraża, zapraszam do siebie - może uda nam się stworzyć coś męsko-męskiego lub damsko-męskiego, gdybyś wolała prowadzić panią. Co do uniwersum czy epoki, trudno mi teraz cokolwiek konkretnego zaproponować, ale może masz jakiś pomysł, który chciałabyś bardzo zrealizować?
    Życzę Ci udanej zabawy na Indywidualnie, ciekawych wątków, a przede wszystkim weny - baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeeść. Życzę masę weny i wytrwałych autorów. Zapraszam również do siebie, może coś ciekawego spiszemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta racja... Są to jedne z tych lat, do których najlepiej nawet myślami nie wracać xD Co innego retrospekcja, co innego czynne pisanie, cały czas takim młodziakiem i wiarygodne oddawanie jego osoby. Nie, z pewnością nie na moją cierpliwość ;)
    Tak, na HK w pewnym momencie prowadziłam Teddy'ego. Musisz mi jednak wybaczyć, nie kojarzę Twojego nicku... Pisałyśmy ze sobą lub miałyśmy to w planach?
    Jasne, możemy czegoś spróbować czegoś wspólnie w HK, jak najbardziej! :) Nawet w Fantastycznych..., acz w tych wolałabym wiedzieć, na czym konkretniej chciałabyś się skupić. Kolejny film może wyjść naprawdę różnie; mam wrażenie, że twórcy próbują chwycić zbyt wiele srok za ogon naraz. Ale zobaczymy, może nie będzie źle; na pierwszym filmie się w sumie uśmiałam, w pewnych momentach xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :D aktualnie cierpię na brak damskich postaci hahah i chętnie coś stworzę w świecie fantasy więc... jeśli chcesz to zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypuszczam, że niejedna osoba go tam prowadziła; ale na HK zapisałam się samym końcem 2015, więc jeśli byłaś na blogu w owym okresie lub później, zapewne trafiłaś na moją wersję młodego Lupina xD Będę mieć do niego zawsze słabość, no ale, co było a nie jest, nie pisze się w rejestr, jak wiemy.
    Jejku, prowadziłaś kogoś z rodu Bones? Teraz to w ogóle jest mi głupio, że Cię nie kojarzę; mam sentyment do tej rodziny z uniwersum HP... No nic, zawsze możemy wspólne pisanie teraz nadrobić, ot co.
    Nie wiem jak inni, ale ja nie będę na Ciebie z tego powodu krzyczeć; musiałam serię HP przeczytać więcej, niż raz; by w ogóle Harry'ego polubić xD Także, rozumiem; Newt o wiele bardziej do mnie przemówił, nawet jeżeli z biegiem lat doszłam do wniosku, że i sam Harry był w porządku protagonistą i zważywszy na wszystkie okoliczności, w rzeczy samej bohaterem; bynajmniej nie przez bycie 'wybrańcem'. A Gryfoni to doprawdy nie moja bajka; ślizgońskie ze mnie stworzenie xD
    Nie wiem, czy przejrzałaś moje propozycje na wątki, ale jedna z pozycji obejmuje właśnie HP. Nie jest to nic konkretnego, a ogólne zarysy, co uważam za ciekawe etapy w tej serii; może to Ci coś pomoże w decyzji? Czy chciałabyś pisać - jeśli dobrze zrozumiałam - Tiną i Newtem? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No powiem ci, że pierwszy raz ktoś mi proponuje taką i tematykę i całkowicie mi się spodobało :D
    Masz jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, chociaż nie wiem kto bardziej zasługuje na ten przydomek - ty czy ja.
    I poważnie rozważę Twoją propozycję, bo nie ukrywam, że jest niezwykle atrakcyjna. Niedługo się odezwę, a ty od czasu wpadaj na maila, bo pozostawiłam Ci na nim wiadomość. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to? Napiszę Ci go jeszcze raz i... napiszmy ten wątek, a co mi tam. xD

    OdpowiedzUsuń